OT Zimni pneu a vyska vzorku

Zdenek zdej na atlas.cz
Pátek Listopad 1 18:23:51 CET 2013

Když jsme u zimních pneu, rád bych upozornil na včerejší článek:

http://auto.idnes.cz/stari-pneumatiky-0zp-/automoto.aspx?c=A131030_140005_au
tomoto_fdv

Podobnými články nás masírují dvakrát do roka, aby se podpořil prodej nových
pneumatik. Teď už se jim ale podařilo veřejnost přesvědčit, že 4 roky staré
pneu jsou na vyhození, takže nastal bumerangový efekt. Lidé nechtějí kupovat
pneu, které delší dobu leží ve skladech, aby se jim o dobu skladování
nezkrátila už tak krátká 4 letá doba používání. Takže bylo potřeba stádu
podat novou legendu.

Pěkně to vystihl jeden diskutující:

"Takže když to shrneme: U pneumatiky nevadí, když x let leží u obchodníků na
skladě, protože jí nejsou schopní prodat. To se pneu nic nestane. Ale
jakmile jí nasadíme na auto, je třeba jí nejdéle za čtyři roky vyhodit, bez
ohledu na dezén, protože se mění její vlastnosti... Aha. No už je mi to
úplně jasné."

Zdeněk