[OT] Koroze tlak. nadoby u vodarny

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Květen 31 15:58:23 CEST 2013

 31.5.2013, 15:51:11

Ja myslim, ze neni upne dobry napad, na zaklade nejakych zkusenosti
s jednim typem barvy, zavadet nejake absolutni generalizace.
S epox. barvama jsem take mel neco do cineni,  a ty zase nijak huste
nebyly, mely konzistenci beznych barev a redeni v urcitem rozsahu bylo
povoleno.
Proste barev je mnoho typu, nektere se redi, jine nikoliv, nektere
jsou huste jine ridke, nektere se valeckuji jine strikaji atd.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz