OT Roboticky den

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Květen 31 13:56:19 CEST 2013

Zdravím,
  tak to je blbé. Ledaže byste mi půjčili nějaké roboty, kteří mi posekají na
chalupě trávu. Jelikož tento víkend tam určitě nepojedeme (počasí), bude to už
3 týdny, co byla naposledy sekána a při tom současném zalévání si už nejsem
jist ani tím, zda se moje sekačka vůbec odváží se na ni pustit :-).
  Zdraví Pavel