OT: palubní deska vs. lepící páska

Milos Sula sula na rps.cz
Pátek Květen 31 12:21:30 CEST 2013

Tak posílám slíbené fotky, jak jsem to rychle vyřešil:
http://masozraverostliny.mzf.cz/index.php/blog-ostatni

Asi to není nic co by chtěl mít někdo v autě, ale když je potřeba rychlé
a levné řešení, tak se to snad někomu bude hodit.
  Jinak tablet je ten nejlevnější neznačkový Q88 s externím USB GPS
modulem, přeflashovaný na android JB 4.2.2 s upraveným firmwarem
obsahujícím  drivery pl2303,a generický GPS driver pro sériový port.

Miloš