OT Bazary s vysilackama - Alinco DR-620

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Pátek Květen 31 09:57:42 CEST 2013

Něco málo je na Aukru, ale nesleduji to tam. Tak nevím jak se to tam točí.

Pak něco tady: http://www.darkside.cz/bazar/bazar.php
A tady: http://vkvzavody.moravany.com/ v sekci bazar

Dost se toho dá sehnat na burzách ale rok od roku to bývá horší. V srpnu bude setkání v Holicích kde je velký blešák. Někdy teď zanedlouho bude setkání ve Fridrichshafenu. Tam je obrovský blešák. Ale jet tam jen kvůli tomuto se asi nevyplatí.

	Martin.