mierne OT - naozaj je lepsi blby preklad ako anglicky original? (Farnell)

Marek Peca marek na duch.cz
Pátek Květen 31 09:08:07 CEST 2013

> V dnesnom "magazine" od Farnella - okrem inych, blbosti na ktore som si
> pomaly uz zvykol (napr. "digitálno-analógový konvertor") - mi ponukli
> "Brúsený 1,8 A pohon motora na jednosmerný prúd".
> (..)
> Myslite si, ze to je dobre?

Myslim si, ze je dobre to napsat Farnellu. Ja uz jsem si takhle parkrat
pokecal o jejich nedostatcich s bezplatnou (ceskou) slecnou na lince 800*
a vzdycky to vypadalo, ze se aspon snazi to resit, 2x se i neco
viditelneho stalo (vraceni penez, pridani nepridatelne soucastky do
objednavky).

ZdraviM.