mierne OT - naozaj je lepsi blby preklad ako anglicky original? (Farnell)

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pátek Květen 31 08:54:49 CEST 2013

Hmm, pridrahe....
Pred lety jsem delal pro nasi matku ve Vidni. Prijedu za sefem (mala
firmicka - delal i analytika a vedouciho projektu na tomto projektu) a ten
mi predal dokumentaci... cesky. Velice kvalitni cesky text. Tykalo se to
programovani, opravdu velmi odborny text a napsany velice spravne. Vcetne
naprekladani vyrazu typu "handle" (to mne muze urvat jak nekde prirazuji
uchyt do promenne), co prelozene bylo, tak velice korektne.
Kdyz jsem si delal legraci, ze se cesky naucil pomerne rychle, tak se mi
dostalo odpovedi:
Nechtelo se mi to psat anglicky, tak jsem to napsal nemecky. A pak neni nic
jednoduzsiho, nez zajit na nejblizsi vysku, vyhledat si vhodny obor (IT,
programovani, ...) a odchytit ceskeho studenta. Jak sam rika: udelane to
bylo velmi rychle a velmi levne. A ja rikam - velmi kvalitne.
Takze si myslim, ze neni drahe ani slozite sehnat nekoho na KVALITNI
preklad.
Marek