[OT] Koroze tlak. nadoby u vodarny

Milan Mlynarčík milan.m na centrum.sk
Čtvrtek Květen 30 23:50:34 CEST 2013

Nic vtlacit sa Vam urcite nepodari. Zabudate na "detail" - ak by sa aj
podarilo, na inych miestach to má doteraz hrubku tiez niekde "nula,cela
nic". Teda aj v pripade zlozitej (= drahej) opravy to po mesiaci zacne tiect
inde. Po niekolkych rezignujete a vyhodite.
To spominam ten lepsi pripad. Horsi bude, ak sa to prejavi ako tlakova
nadoba. Ak iba zaleje okolie vodou je zase ten lepsi pripad. V horsom bude
niekto kusok vedla ...

                                               Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: <ivanhw na centrum.cz>

Menit ji nechci (ja vim), protoze v tomhle modu jede uz tak 9 mesicu a ZATIM
drzi.
Myslel jsem treba namichani epoxy a vtlaceni do prusaku.
Ale nechci to misto mechanicky namahat.
Zavarit asi ne, premyslel jsem o zaletovani tvrdou pajkou...
Nebo NECO, co by se chemicky napojilo na korozi lepe, nez ta Hammerite
barva.