Jak zjistit pracovni proud pro polovodicovy laser?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Květen 30 22:36:12 CEST 2013

Je to tak: tenhle laser je divny a navic ma nezname parametry.
Krome toho nemam referencni zdroj.

Takze jedina, vec, kterou jakz-takz muzu zmerit je treshold current.
Ale ani tady neni ta hranice tak ostra, jako u jineho (cerveneho) laseru.
Krome toho nevim, co je vevnitr, jestli treba cast toho proudu nezere
neco vevnitr.

Az do 120mA to ma stale maly vykon (viz nezanechani stopy na
termopapiru, neosviceni fotoresistu).
Protoze neznam parametry laseru, tak vys nez na 120mA si netroufnu
jit. No a protoze nemam jiny referencni 405mA laser, tak to proste
nemam s cim srovnat a jednoznacne usoudit, kde je chyba.

Proste mam prilis moc neznamych a prilis malo rovnic k jejich urceni.

PL