[OT] Koroze tlak. nadoby u vodarny

Holas holas na holas.info
Čtvrtek Květen 30 22:31:49 CEST 2013

"POLYtmel Vlakno" dvouslozkovy polyester se zamichanym skelnym vlaknem.

http://shop.bkp.cz/index.php?main_page=advanced_search_result&search_in_description=1&keyword=Vl%C3%A1kno

Opravuji s nim skoro vsechno a pred casem mimo jine i prorezlinu na
pozinkovane vodovodni trubce. Hotovo za 15 minut a drzi vyborne. Ale
trubka stejne za rok prorezla o kus vedle.
Bobes