[OT] Koroze tlak. nadoby u vodarny

Milan Mlynarčík milan.m na centrum.sk
Čtvrtek Květen 30 21:49:14 CEST 2013

Neuviedli ste podstatny udaj, a to je vek tej nadoby.
Ale ak je to skutocne koroziou, tak urcite jedine riesenie je vymena.
Hoci to ste asi nechceli pocut. Kazde ine riesenie budu iba vyhodene
peniaze.

                                               Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: <ivanhw na centrum.cz>

vlivem koroze mi zacala prolinat voda z tlakove nadoby domaci vodarny.
http://p2.uloziste.com/fotky4/q82a588b2c06f511/e4f2ea82f65de2c5.jpg
Snazil jsem se to prozatimne vyresit pomoci Hammerite barvy, ale po nejake
dobe to opet propousti.
http://p2.uloziste.com/fotky4/qfc9e7c1ef2277f8/04f01c911d4389a6.jpg
Zhruba 2 lzice vody za 24 hod.
Velikost "problemu" je tak  do 2 mm.

Nejaky napad, cim to utesnit? Do nadoby se nedostanu.
Voda se pouziva na zalevani, takze jako uzitkova.