VF vlastnosti mosadze

Jozef Racek jozef_racek na tempest.sk
Čtvrtek Květen 30 15:50:32 CEST 2013

Ahoj,

uvazujem o pouziti mosadze na vytvorenie koaxialnej odbocnice.
Neviem sa dopatrat VF vlastnosti tohoto materialu.
Ma niekto skusenosti, alebo nejake odkazy na literaturu, clanky na nete...

Som si vedomy, ze zlozeni mosadze je mnozstvo, zlozenie "mojej" mosadze
neviem zistit.
Nasiel som iba odpor (obecnej) mosadze, ktory je cca 2x horsi ako
hlinika a cca 4x horsi ako medi, a priblizne rovnaky ako nikel.
Zatial som precital asi 20 webov, a iba na jednom som nasiel zmienku a
aj foto mosadznej odbocnice, ostatni pouzivaju ine konstrukcie (plosaky,
koaxy, ... )
Presiel som aj prispevky v tu konfere z tusim 2006-ho roku, ale o
mosadzi takmer nic...

Dodo