OT Inspirace - halove samokridlo pro deti

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Květen 30 14:11:31 CEST 2013

 30.5.2013, 14:06:20

Na tech strankach, co na ne RV daval odkaz pisou EPS, coz je bezny
"stavebni" polystyren a i na tom videu vidim na rezu "kulickovou"
strukturu tehoz.
Pokud byste chtel neco lepsiho, tak XPS, i ten se pri zateplovani
pouziva i kdyz v mnohem mensi mire.
Da se koupit treba v hornbachu, tabule 3*50*100 cm cca 100 Kc.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz