OT Inspirace - halove samokridlo pro deti

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Čtvrtek Květen 30 13:52:50 CEST 2013

Myslim si, ze to normalny polystak nie je. Je to trochu iny material a
pouzival som ho ked som bol v statoch. U nas som taky material nevidel, iba
dost podobny a to ten co tu spominal p.Vicek ako podlozku pod kura. Zial na
to kridlo treba vacsi kus...

A.