SMD nahrada za BYV27/200

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Čtvrtek Květen 30 13:00:23 CEST 2013

Povedal by som, ze ta dioda sa v inkriminovanom case sprava ako kus
dratu... A potom by som este povedal, ze nema rada, ked na nu hraju rozne
pistalky s roznymi tonmi a obalkami. Ale to urcite vies, kedze nejake to
hudobne vzdelanie mas a ako hraju diody si pravdepodobne pocul uz tiez.

A.

Dňa 30. mája 2013 9:20, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal(-a):