cisteni DPS ultrazvukem

V P vvitty01 na seznam.cz
Čtvrtek Květen 30 11:59:32 CEST 2013

Me to desky vzdycky prezily, ale neni tam zadna extra specialni soucastka,
nejake odpory, kondenzatory, par SO8 smeti.. pouzivam cisticku + IPA.
Ovsem pokud je tam hodne kalafuny a jeste ztvrdle pajenim, tak tam pomuze
jen kartacek. Nebo mozna dlouha expozice v cisticce, me to po peti minutach
nebavi.

V.

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní zpráva ----------
Od: Bohumil Fulin <bohumilfulin na centrum.cz>
Datum: 30. 5. 2013
Předmět: cisteni DPS ultrazvukem

"Donesl jsem si ze zahranici paraaaaaadni kalafunu. mno akorat jsem zjistil
ze neni uplne nevodiva. samozrejme desky osazeny smd.

Prezije dps a soucastky kdyz dam do UZ cisticky lih a tu desku? potrebuji tu
kalafunu odstranit i pod smd odporama 0805 a jinym balastem. Ma nekdo
praktickou (ne teoretickou) zkusenost?