cisteni DPS ultrazvukem

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Čtvrtek Květen 30 11:52:14 CEST 2013

Ano, Právě jsem si k tomuto účelu UZ čističku koupil. Funguje to bezvadně. Samozřejmě ne všechny součástky snesou ponoření do isopropylu ale to jistě dokážete posoudit sám. Jo, teď jsem si všimnul že píšete o lihu. Někde jsem četl že líh může proniknout obalem dovnitř součástek (ale možná si to jen blbě pamatuji). Pro tyto účely se používá isopropyl.

	Martin.