SMD nahrada za BYV27/200

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Květen 30 09:20:26 CEST 2013

Vishay bohuzial skrbli na data, ale malo by to znamenat to, ze zarucene
preziju prieraz v zavere (ktoreho mechanizmus je lavinovy efekt), ak
celkova energia ktora pri tom pretecie je mensia ako specifikovana (20mJ a
je tam aj dany prud 1A co tipujem ze je tiez obmedzenie, aj ked sa to
explicitne nepise).

Ale ako som uz viackrat pisal, tejto spinacej technike nerozumiem a preto
netusim, ake to ma aplikacne dosledky.

wek