Datovy tarif M2M

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Středa Květen 29 23:26:17 CEST 2013

Původní zpráva ze dne 29.5.2013 od Kuba Jan:

> Zejta volám zas a budu si stěžovat, že při minulém stěžování mi
> strhli a nevrátili dvacku :-(

Tak to je jasné, to ti strhnou další dvacku za to, že si stěžuješ, že
ti strhli dvacku :-)

> Mají v tom asi pěknej bordel, to že to nikdo nevyzkoušel je fakt
> divný. Pustit službu a čekat co se bude dít...?

To je mi právě také divné. Což o to, kdyby to byla nějaká nezajímavá
část služby, kde by mohli říct: "To jsme nezkoušeli, to ani
nenabízíme, nemáme v ceníku." Ale u zásadní služby, na které postavili
marketingovou kampaň a vlastně krédo celé služby,  to je dost divné.

> Pamatuju si, kdy jsem se takovou rychlostí ( 14,4kBit/s ) připojoval
> modemem přes dial-up a úplně mi to stačilo :-) A kolega mi záviděl,
> protože měl modem only 9,6kBit/s ....

Já měl pevnou linku 14k4 v době, kdy ostatní už měli modemy 56k, a
také jsem byl happy, protože to byla pevná. Ale dnes je to jinak, dnes
si s tím moc nezasurfuješ, objem dat se přizpůsobil vyšším rychlostem.
Navíc, co jsem kde četl, dost si lidi stěžovali, že různá ta FUP
omezení jsou dělaná ne tak, že je tam snížený průtok dat, ale že se
tam spousta paketů zahazuje a jsou velké timeouty. Jestli je to
pravda, to netuším. Ale je fakt, že když mi na smartphone padne
týdenní FUP u datového limitu u O2, tak to fakt stojí za starou
bačkoru.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem