Datovy tarif M2M

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Květen 29 22:50:22 CEST 2013

Já je bombarduju furt, je fakt, že na e-mail vždy odpoví... už jsem jim
psal ze všech co mám, a vždy přišlo , že na tom dělají....
Co mě štve ( z principu - nejde o tu dvacku) , že jsem z toho mobil.cz
čísla volal tu infolinku 3333 a stěžoval si
tam nějakému operátorovi: nahlásil nefunkční internet.
A strhli mi za to 20 kč. To je ale v rozporu z tím ceníkem. Reklamace -
stížnost byla oprávněná měli dvacku vrátit :-(

Zejta volám zas a budu si stěžovat, že při minulém stěžování mi strhli a
nevrátili dvacku :-(

Mají v tom asi pěknej bordel, to že to nikdo nevyzkoušel je fakt divný.
Pustit službu a čekat co se bude dít...?

  Jestli mi jako kompenzaci za nefunkční data navýší datový limit, tak
to pěkně děkuju, vyfofroval jsem to
hned a schválně, abych mohl otestovat tu použitelnost 16kbit/s.

Pamatuju si, kdy jsem se takovou rychlostí ( 14,4kBit/s ) připojoval
modemem přes dial-up a úplně mi to stačilo :-)
A kolega mi záviděl, protože měl modem only 9,6kBit/s  ....

JaKub