baterie z Lidlu

Středa Květen 29 16:02:58 CEST 2013

Presne, Lidl vyslovne prodavacum zakazuje zbozi v akci odkladat stranou pro
zname. Netvrdim, ze se to nedele, ale rozhodne to neudelaji na zavolani pro
neznameho volajiciho. Platí to odhadem dva roky, to stejné platí v
Kauflandu, marna snaha ona je to jedna firma i kdyz se mozna tvari jako dve
, oboji je Lidl & Schwarz-Gruppe :-)
Prodani den dopredu tesne pred zavirackou, technicky by to mohlo jit,
jelikoz zhruba v te dobe se aktualizuji kasy a tak se do nich muze dostat i
akcni cena, ale opet neni to podporovano a podle pravidel by vas mel
prodavac jen upozornit, ze je zbozi v akci az od zitrka.
Tolik informace od manzela oblastni manazerky dane firmy :-)

Nicmene pokud tam mate znameho . nic mu nebrani si v 7:00 dane zbozi
namarkovat na sebe :-)
M.