baterie z Lidlu

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Květen 29 14:36:05 CEST 2013

 29.5.2013, 14:27:33

Mam pocit, ze akcni nabidky nejsou vzdy celoplosne, respektive, mohou
byt mezi regiony nebo skupinami prodejen fazove posuny v radu tydnu.
Nekdy, v Brne posledni dobou spise vice, se stane, ze inzerovane zbozi
se v konkretni prodejne neobjevi vubec.A dle zakona schvalnosti, to
bude zrovna to, pro ktere jste tam sel.
Jindy jsou nektere polozky vyprodane behem nekolika hodin. A jine tam
lezi nekolik tydnu, a nakonec na ne jeste daji slevu.
Je to velmi promenlive a priznavam, ze se mi nepovedlo, v tom
vysledovat zadnou zakonitost (ale zase jsem se moc nesnazil :-) ).

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz