baterie z Lidlu

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Květen 29 12:55:10 CEST 2013

Ano je to tak, jen upřesním, že ty "obyčejné" viz teď LIDL mají červený
nápis
a ty  s nižším samovybíjením oranžový - s doplnkem ECO - ten je zelený
a vedle je ještě onen nápis RADY TO USE  - ten je opět oranžový.

Ale koukal jsem na tenhle produkt:

http://www.lidl.cz/cps/rde/xchg/SID-2DB45A09-DD2A10F3/lidl_cz/hs.xsl/index_33461.htm

Zajímalo by mě , jak tam řeší obrácenou poraritu LI-ON článků, nebo
jestli je nějak ošetřené obrácené vložení ( opět přepólování )