baterie z Lidlu

Petr T p.tr na atlas.cz
Středa Květen 29 12:52:43 CEST 2013

Mám tu ještě originální balení z minule a předminule...

Ty s menším samovybíjením (AA) mají kapacitu 2100 a jsou stříbro černo
oranžové.

Ty obyčejné mají kapacitu 2500 (AA) a jsou stříbro černo červené.

Pro zajímavost, u těch lepších v poslední várce bylo uvedeno, že udrží
75% za rok a před tím 80% za rok...

PeTr