Problemy s novym diskem (bylo Zpetna kompatibilita SATA III na II)

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Květen 28 23:05:05 CEST 2013

Nejen, tam i pod Oraclovskym VM Virtualboxem, takhle provozuju vetsinu
vyvojovych webserveru. Hacek je v tom, ze vykon je nesrovnatelne nizsi, nez
pri primem pripojeni na SATA - u webu mi to prilis nevadi, ale u fileserveru
bych zelenal vzteky...

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Lukesh" <lukesh na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, May 28, 2013 10:59 PM
Subject: Re: Problemy s novym diskem (bylo Zpetna kompatibilita SATA III na
II)

Pod VMware ano

----- Původní zpráva -----
Od: "Petr Simek" <psimek na jcu.cz>

On Tue, 28 May 2013, Jaroslav Lukesh wrote:

> Tak si tam dejte linuxovou virtuálku a namapujte si ho do těch woken přes
> sambu...

To je dost lakonicka odpoved. Vidim tam (krome klasickeho nastaveni
toho linuxu) jeden mozny problem - kdyz si do notebooku pripoji ten
3TB disk - umozni ten virtualizacni soft (jaky by jste doporucil?)
pro WinXP prime propojeni toho disku do toho virtualniho stroje ?

Tohle by mne konkretne zajimalo protoze ostatni uz znam ale s virtualizaci
neceho pod WinXP ne.