smrdi mi monitor

Úterý Květen 28 17:52:13 CEST 2013

Tak s tim nezahrivanim bych si dovolil nesouhlasit,optimalizce dosla tak
daleko, ze se tlumivky zpravidla hreji.
Zde mate referencni design 20W zdroje a jsou tam i termalni snimky desky,
Jak vidite vstupni tlumivka se hreje a to tak, ze docela dost :-)
http://www.powerint.com/sites/default/files/PDFFiles/rdr295.pdf
Nicmene na upeceni to neni ani omylem, pokud je nekde zavada nebude v
tlumivce.
Martin