smrdi mi monitor

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Květen 28 17:38:52 CEST 2013

 28.5.2013, 17:34:25

To by mela byt odrusovaci tlumivla. Za normalnich okolnosti se
prakticky nezahriva a nedokazu si dost dobre predstavit situaci, kdy
by se mela upect. Ale jestli k tomu jak popisujete doslo, svedci to
jen o nedostatku moji fantazie.
Kazdopadne ji muzete zkusit odpojit a monitor provozovat (kratkodobe)
bez ni. Popripade vymenit za libovolnou jinou o priblizne stejne
induknosti.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz