Problemy s novym diskem (bylo Zpetna kompatibilita SATA III na II)

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Úterý Květen 28 16:54:57 CEST 2013

Navíc vzhledem k mému nedávnému dotazu na problémy s konektory, zejména USB,
bych zrovna tohle velmi nerad. Chci tam přesunout něco přes 2 tera, což je
vzhledem k současnému stavu, kdy se flashdisky náhodně odpojují, takže je
problém s desítkami mega, zcela nereálné.

Ale asi jsem již objevil příčinu: Několik měsíců před počátkem obtíží jsem
tu nabíjel baterku do motorky a vedlejším důsledkem byl aerosol H2SO4...

PH

From: "Petr Labaj" <labaj na volny.cz>
Rekl bych, ze ne.
USB ramecek jen zajisti nejnizsi vrstvu pristupu k HW, ale logicky obsah
disku (tedy partition a pak jejich obsah) uz resi stejna cast operacniho
systemu, jako pri pripojeni pres SATA.

From: Marek Sembol
Neovereno, ale nefungoval by nejaky USB ramecek? Rozhodne se mi to zda mene
krkolomne, nez mit ve virtualce linux...