OT Mazani koncu prispevku pri odpovedi.

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Úterý Květen 28 14:43:45 CEST 2013

Ja takto vnorene prispevky vacsinou ani necitam.
Niekedy je totizto skutocne narocne najst medzi tymi
zobacikmi a haldami textu najst tu jednoriadkovu odpoved.

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Zahradnik
Sent: Tuesday, May 28, 2013 2:37 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT Mazani koncu prispevku pri odpovedi.

Původní zpráva ze dne 28.5.2013 od Zdenek:

> Já bych naopak se psaním odpovědí NAD text souhlasil. Přijde mi to
> praktičtější i v případě čtení na PC.

Praktické je to hlavně v tom, že většina těch, kteří píší odpověď nad text původní zprávy, si napíšou tu svou větičku a zbytek dole celý nechají, protože jim je to prostě fuk a nebudou přece dolů rolovat, aby něco vymazali. Však se podívej třeba zrovna na svůj příspěvek, ale i do historie.

Aby tohle udělal někdo, kdo píše dolů, tak to už by musel být fakt matlák, kdyby nechal 10 předchozích zpráv včetně 10 podpisu a 10 sponsored odkazů, aby úplně dolů napsal svůj text. Zatímco většině nahoru píšících uživatelů to přijde zcela normální.

No a když chci psát text do textu, abych reagoval na jednotlivé části příspěvku odděleně, tak to tedy udělám jak?

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
ICQ: 21215917, Live: clexpert na clexpert.cz, Skype: callto://clexpert ====================================================================