OT Mazani koncu prispevku pri odpovedi.

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Úterý Květen 28 14:32:29 CEST 2013

Mě třeba Ctrl+End moc nepomůže. Maily v 99 % případů vůbec neotvírám. Jsem v
seznamu, čtu a po přečtení jen stisku šipku dolů, tedy na další mail.
Ctrl+End vede na konec seznamu.

Při odpovědích se znažím o likvidování podpisů, i dalšího balastu a cekové
zkultivování. Je to celkem snadné, pokud jsou odpovědi nahoře. Často stačí
odmáznout spodní konec. V opačném případě to může být dost pracné a nejhorší
je, když se oba způsoby několikrát vystřídaly a několik klientů použilo
různý způsob citace a "oprav" citací předchozích. Pak obvykle smáznu
všechno, kromě posledního textu na který reaguji, nebo úplně všechno, pokud
tam něčí klient zmršil diakritiku.

Byl bych tedy pro odpovědi nahoře, není-li zásadní důvod, aby byly uvnitř
textu (což občas bývá, také to tak někdy dělám). Odpovědi dole považuji za
většinou zdržující.

Závěr: Zlatý webový fóra v PHPBB :-)

PH

From: "Jiri Foldyna" <jiri.f na foldynovi.cz>
Dovolil bych si částečně nesouhlasit, neboť zejména u delších konverzací
je marginální nevýhoda potřeby přesunu na konec příspěvku (snadno pomocí
Ctrl-End) více než vyvážena tím, že pokud si chci příspěvek přečíst
chronologicky, nemusím po textu skákat jako zajíc. Kromě toho existuje
celá řada příspěvků, kde je reakce vložena do předchozího postu a tam
pravidlo ztrácí smysl úplně. Navrhuji nechat to sdravém rosumu každého
soudruha, takže jednořádková odpověď na dvouřádkový post nechť je klidně
na začátku, ale u delších a komplikovanějších konverzací bych repost na
začátek příspěvku rozhodně striktně nevyžadoval.