OT Mazani koncu prispevku pri odpovedi.

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Úterý Květen 28 13:43:56 CEST 2013

Dne 28.05.2013 13:29, RV napsal(a):
> Jo, to jsem zapomnel do toho vedlejsiho sdeleni...
>
> Primlouval bych se za psani odpovedi NAD text prispevku na ktery
> reagujete. Bez ohledu na to co je spravnejsi (dle nejakych netovych
> zvyklosti) je to velmi prakticke kdyz ctete prispevky treba na
> telefonech nebo jinych mobilnich bazmecich s mensim rozlisenim, ze
> nemusite prejizdet pres cely puvodni text.
> Zvlast ve spojeni s neodmazavanim cele konverzace je to fakt lahudka -
> sestkrat prematlat displej mobilu, abych se dozvedel odpoved typu: "Uz
> to pracuje."
>

> Radek Vicek

Dovolil bych si částečně nesouhlasit, neboť zejména u delších konverzací
je marginální nevýhoda potřeby přesunu na konec příspěvku (snadno pomocí
Ctrl-End) více než vyvážena tím, že pokud si chci příspěvek přečíst
chronologicky, nemusím po textu skákat jako zajíc. Kromě toho existuje
celá řada příspěvků, kde je reakce vložena do předchozího postu a tam
pravidlo ztrácí smysl úplně. Navrhuji nechat to sdravém rosumu každého
soudruha, takže jednořádková odpověď na dvouřádkový post nechť je klidně
na začátku, ale u delších a komplikovanějších konverzací bych repost na
začátek příspěvku rozhodně striktně nevyžadoval.
JF