ADMIN Oznacovani vlaken Re: Problemy s novym diskem (bylo Zpetna kompatibilita SATA III na II)

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Květen 28 13:16:32 CEST 2013

Zdravim,

tyhle vlakna na pomezi cistokrevneho bastleni, elektrospotrebky a SW
budou vzdycky problem oznacovat kdy uz ano a kdy uz ne OT.

Ja bylo videt minule tak ani nema smysl delat nejakou anketu jak by to
melo byt - protoze kazdej to citi trochu jinak. Nicmene vetsina se
klonila k tomu nechat sirsi zaber konfery.

Domluvme se tedy tak, ze pokud se problem tyka cehokoliv v cem beha
nejaka elektrika i kdyz se nakonec treba ukaze, ze je to SW problem tak
neni treba OT. Pokud je to primo dotaz na SW urceny k bastleni (ruzne
vyvojeove nastroje) tak bez OT pokud je to nejaky obecny SW treba
outlook tak samozrejme bude s OT.

Jeste par prikladu:

1. OT Cim natrit rozvadec, aby nezreznul - dotaz je na barvu ne na el.
funkci rozvadece

2. Pracka nevypousti vodu - neni zrejme jakeho typu je zavada = muze to
byt el. problem - proto bez OT

3. OT TB nezobrazuje prilohy - je to dotaz na SW proto OT

ALE

4. Mikroe MikroPascal haze chybu pri prekladu - tak bez OT neb to primo
souvisi s bastlenim

Jinak nejsem idiot a nebudu se po nekom vozit kdo neco takoveho spatne
odhadne - berte tohle jen jako hruby navod.

Mimochodem nevim zda je to jen muj dojem, ale myslim si, ze pritvrzeni
pravidel je jen ku prospechu (ac vim, ze je urcite par jedincu co si to
nemysli).

Radek Vicek