Positiv_20 a bile LEDky

petrkubac petrkubac na 802.cz
Úterý Květen 28 13:00:11 CEST 2013

V datasheetu k fotoictlivemu spreji Positiv 20 je spektralni citlivost 370-430
nm. Takze s Positivem nasprejovanymi deskami by se nemelo pracovat pod
"uspornymi" zarivkami - protoze ty dily rtutovym param vyzaruji az do 260 nm a
jedine sklenena banka zastavi vlnove delky kratsi nez 360 nm.

Bile LEDky jsou vlastne modre LEDky vyzarujici na 470 mn - podle jejich
datasheetu uz v pasmu nad 430 nm zari pomerne malo.

Ma nekdo zkusenosti s praci s Positivem 20 nasprejovanymi deskami ve svetle
bilych LED ? Ne expozice ale prave naopak - bezpecnostni svetlo pro manipulaci
s neexponovanymi deskami ?

Hledam technologii, zpracovani DPS, ktera bude kompatibilni se zakazy EU a
dlouhodobe udrzitelna ( a svitit cervenymi, nebo jinak barevnymi LED se mi
nechce)

Zdravi Petr Kubac

--
Internet Telefon Televize (http://www.802.cz)