PIC16F1847 a falesne spinani vstupnich pinu na portu RA

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Úterý Květen 28 11:40:06 CEST 2013

Dobry den,

dobre presvedcili ste ma, ze sw chyba to nebude. Takze teraz uz proti
rieseniu s kondenzatorom mamietat nebudem. Aj hodnota sa mi paci. :)))

Ale aj tak si myslim, ze tam je cosi ine. Ten hoci aj 3V digitalny vstup
nemoze predsa rozhadzat pripojenie srobovaka, to by nemohli fungovat ziadne
FPGA, ARMy a podobne, ktore su robene poslednou technologiou, teraz neviem
ci 22nm alebo 45nm, a idu na 1.8V. Najlepsie bude kupit par novych
PIC16F1xxx a vyskusat si to doma na stole. Mam v izbe koberce, igelitove
obrusy a vlastne vsetko co protireci akymkolvek pravidlam pre ESD
pracovisko.

A.