PIC16F1847 a falesne spinani vstupnich pinu na portu RA

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Úterý Květen 28 11:11:28 CEST 2013

Ano, to by mohlo být ono. Doporučuji vzít multimetr a změřit napětí, zejména
AC, mezi GND obvodu a PE v zásuvce. Některé zdroje, zejména s toroidním
trafem, dokážou divy:-) Též některé spínané zdroje. Ale 50Hz toroid je skoto
tutovka. 200V je normální:-) Obvykle pomůže prohodit L a N.

PH

From: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>
Kdyz ono tohle asi nejde posuzovat jen z hlediska toho samotneho
zapojeni vstupu. Dokazu si predstavit treba napajeni z nejakeho zdroje,
kterej ma vystupni zem na nejakem treba velmi mekkem potencialu a pak
samozrejme se muzou dit ledajake veci, kdyz to prizemnite tim sroubovakem.

Priznam se, ze jsem dlouho nic takoveho nezazil co popisujete. Ale na
druhou stranu ja pouzivam prakticky vzdy tlacitko vuci zemi (coz ale nic
neznamena).