PIC16F1847 a falesne spinani vstupnich pinu na portu RA

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Úterý Květen 28 10:59:02 CEST 2013

Niekto moze byt ozaj lepsou antenou, aj v zavislosti od prostredia kde je.
V kancliku (koberec, plastova stolicka - teda prostredie ako stvorene na
chytanie naboja) sa mi casto stava, ze ked sa meracim hrotom multimetra
dotknem nejakeho nechraneneho pinu, tak to zaregistruje - nieco podobne ako
popisuje kolega Sula. Naproti tomu v labaku (vodive uzemnene "linoleum" pod
EMC stolickou, stol uzemneny) sa mi toto hadam este nestalo.

Dňa 28. mája 2013 10:51, Robert Baranka <hwlist na centrum.sk> napísal(-a):