male OT - jak zjistit existenci souboru nekde na www - Visual Basic / ASP.NET // vyreseno

ing. Jan Galuszka konference na ei.cz
Úterý Květen 28 10:55:56 CEST 2013

Diky za nakopnuti, uz to facha !!!

mozna to nekomu do budoucna pomuze. ukazka funcniho kodu
udelal jsem to jako osetreni chybove hlasky

    On Error Resume Next
        '
http://msdn.microsoft.com/cs-cz/library/system.net.webrequest(v=vs.100).aspx
        ' zjistuji, zda soubor existuje
            Dim request As WebRequest =
WebRequest.Create("http://elektronika.cz/obr-clanky/2013052181m.jpg")
            Dim response As HttpWebResponse = CType(request.GetResponse(),
HttpWebResponse)
            If Err.Number = 0 Then: Labelpokec.text = " ANO": end if

            If Err.Number > 0 Then: Labelpokec.text = " NE": end if
            response.Close()
    Err.Clear

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail:
jan na galuszka.cz )