Spinani velkych proudu

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Květen 28 10:02:05 CEST 2013

Skoro bych rekl, ze je na tohle lepsi nejake vetsi SMD pouzdro - mel
bych strach, ze budou dochazet k vypalovani cinu mezi nozickou a tim
bocnim prurezem folie. Cinova pajka je pomerne mizernej vodic a tak by
asi bylo vyhodnejsi ten prurez nejak zvysit. Nebo ten TO220 nemontovat
THT, ale naohybat ho jako SMD.

Radek Vicek