PIC16F1847 a falesne spinani vstupnich pinu na portu RA

Milos Sula sula na rps.cz
Úterý Květen 28 09:49:20 CEST 2013

Tak po otestování stačí na vstupu kondenzátor 10nF. 1nF na vstupu nepomohl.
Jinak ochranné diody na vstupu jednotlivých pinů ochrání vstup pouze
před přepětím, ale napětí v rozsahu Vdd <> Vss samozřejmě propustí,
takže sepnutí při ESD to nezabrání.
PLL je v pořádku, ten tam je pro získání max. frekvence z interního
oscilátoru 32MHz ( 8MHz se násobí 4x )
Pullupy na portu B jsou také v pořádku, jelikož tam je enkodér a já
řešil tlačítka na portu A, kde mám pullupy externí 4K7.
LVP jsem také zkusil přepnout a nic se nezměnilo...takže se nakonec
kloním k názoru pana Sukuby, že je nutné ošetřit takto každý vstup.
Mimochodem tady je zrovna ten 10nF kondenzátor doporučovaný :
http://www.ccsinfo.com/forum/viewtopic.php?t=26682&postdays=0&postorder=asc&start=0

Miloš