Kapacitni tlacitka STM32F?

HUDA volny hudaklan na volny.cz
Úterý Květen 28 06:45:43 CEST 2013

Dobry den,
zkuste se podivat na
http://www.st.com/st-web-ui/static/active/en/resource/technical/document/application_note/CD00222015.pdf
jsou tam jak vypocty, tak i rozmery plosek a dalsi teorie o Touch sensing.

Zatim jsem to moc nezkousel, jen jsem rozebehl priklad
z STM32F0xx_STMTouch_Lib_V1.0.0 pro jednotliva tlacitka
STM32F0518_Ex01_3TKeys_EVAL. Protoze se mi nechtelo delat
plosnak s tlacitky, vzal jsem univerzalku, obletoval jsem
ji cinem tak, aby mela priblizny tvar 3 tlacitek vedle
sebe. Podle prikladu ji zapojil, otocil cinem dolu a celkem
to chodi. Detekce zacina tak 5 mm nad plosnakem a tak 1 mm
nad nim hlasi soft detect. Ale jak jsem psal, zatim jsem ten
priklad jen rozbehl, nevim kde co nastavit pro zvyseni citlivosti,
lepsi osetreni zakmitu a pod. Dalsi zkouseni nechavam na dlouhe
zimni vecery, ted uz neni cas.

HUDA