Datovy tarif M2M

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Květen 27 16:47:20 CEST 2013

Tak k dnešku  data na mobil.cz stále nefungují :-(

Zkoušel jsem dnes volat na tu jejich infolinku 3333 a problém prý je v
tom, že přesměrování se provede vždy , když data "netečou" nějakou
minimální rychlostí. ( asi timeout )
Prý jednají o navýšení rychlosti aby  se to přesměrování nedělo, ale
neví kdy :-(
Asi začnu prudit a pošlu jim tu slavnou SIM kartu z5  s tím, že chci z5
kredit a vypovídám službu.

Viz podmínky:
Smlouvu můžete ukončit písemnou výpovědí zaslanou na adresu MOBIL.CZ ,
Anděl Media Centrum, Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha, s výpovědní
lhůtou 30 dnů ode dne doručení výpovědi MOBIL.CZ a rovněž v případě,
vyplývá-li Vám takové právo ze zákona. V takovém případě musíte doručit
výpověď MOBIL.CZ nejpozději do 20 dnů ode dne, kdy Vás o skutečnosti,
která zakládá Vaše zákonné právo vypovědět Smlouvu, informujeme.
O proplacení nevyčerpaného kreditu můžete požádat do 1 měsíce ode dne
ukončení Smlouvy, jinak Vaše právo zaniká. Proplacení je zpoplatněno dle
ceníku. MOBIL.CZ