[OT]Vybijeni akumulatoru v Kindle Touch

Martin Locker locker na vosrk.cz
Pondělí Květen 27 07:48:39 CEST 2013

Zdravím,

tak jsem Kindle restartoval, zkontroloval zda není v rootů něco podezřelého, nabil a týden čekal (čtu teď zase starou dobrou papírovou knihu). Po týdnu ve spacím režimu akumulátor na cca 25%.

Už opravdu začínám na ty kurvítka věřit, aby odešel Li akumulátor po cca 20 cyklech je z mého pohledu velmi nepravděpodobné.
(když mám vyzkoušeno, že LiON z rozbrané baterie notebooku, mi v robotu funguje už od roku 2005 - kapacitu už možná nemá jako na začátku, ale funguje stále).

Takže můj závěr - papír je papír (a další krám do skříně)

Martin