poradte tavidlo z dx

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Neděle Květen 26 18:44:37 CEST 2013

Kalafunový lak nesmí být nasycený. Naopak je potřeba aby byl poměrně
velmi řídký. I tak dobře chrání. Jinak to neschne, je to dlouho lepkavé
a dělá na povrchu ošklivé nánosy a povlaky. Ale s prskáním jsem se
nesetkal. Já kalafunový lak taky ředím denaturákem. V tom bych problém
nehledal. Není ale kalafuna jako kalafuna.

Martin.