Lazne na galvanicke pokovovani?

Neděle Květen 26 13:29:19 CEST 2013

Presne.
Technicky jde o ocelovou trubicku, vnejsi primer 5mm vnitrni 4mm
Nahore je pripojovaci konektor se strebovym pinem, jde o trubicku ohmutou z
mosazneho plechu. Od stredveho pinu vede drat ze skenenou izolaci ktery je
dole par zavity obtocen okolo feritoveho teliska navleceneho na samotny
pajeci hrot.
V prvni fazi nechci nic z toho vyrabet, proste pouziji jiny "levnejsi" hrot
(na ebay kolem 10$) a jen bych prehodil hroty.

Vyhledove bych rad zmakl cely hrot,ale problem bude senhat ferritova
teliska spravnych rozmeru se spravnym Curiouvym bodem.
Martin