BodyCom od Microchipu

Ales Povalac alpov na alpov.net
Neděle Květen 26 11:00:34 CEST 2013

Aktivní tagy znamenají vždycky vyšší cenu a omezenou životnost. Navíc
tohle vypadá na specialitu Microchipu, takže od jiného výrobce nic
kompatibilního neseženete. Jako hračka super, ale nasadit to někde,
aniž by to bylo standardizované? Nevím.

Hezkou demonstrační aplikaci pro přístupy využívající obyčejné pasivní
UHF RFID tagy standardu Gen2 jsem viděl v Metře Blansko,
http://www.metra.cz/merici-technika/rfid/metra-door/ . Sice ty UHF
čtečky jsou dražší než obyčejné HF, ale cena tagů je pár korun a to
čtení i na několik metrů je super vlastnost, pokud s ním tedy při
návrhu systému počítáte.

Zdravím
AP