OT Re: Farnell - zmena udaju o platebni karte

Sobota Květen 25 14:59:34 CEST 2013

Mě se teda vždycky vzít telefon osvědčilo, když se člověk probojuje přes
plechové huby ke správnému člověkovi, tak to vždycky vyjde. Tenhle problém
mi připomněl, jak jsem něco dost podobného potřeboval změnit v TME. Tak jsem
tam zavolal a zvedla to pani z Ostravy. Tááák jsééééém jííí vylíííčil, co
póótřebuju (já pražáák), ona že pry rozumi a že to uděla. Pak bylo ticho tak
dlouho, až jsem se ozval, jestli ještě linka nespadla.
Odvětila  To musite chvilku počkat, bo tu mame internet.

Tak si na ni od té doby docela často vzpomenu.

D.O.