Re: OT: palubní deska vs. lepící páska

Na navrhpcb na gmail.com
Sobota Květen 25 13:15:36 CEST 2013

Na skle drzi prisavka a pro me je zadouci mit lcd v zornem uhlu, beztak tam vidim kapotu:-) a take mate trojuhelnik v celnim pokovenem skle ... Ja ho tam dam a vyndam behem 3 vterin, vazi 310g takzeviditelnost na parkovisti neresim.

Posilejte fotky...

Dalsi moznost je HUD na sklo odleskem obrazovky, ale to jen pro specificke aplikace ktere to umeji zrcadlit.

Kdyz zacinaly spotrebni gps nekdy 2002, myslim garmin jsem mel, mely antiskluzny pytlik vysypany piskem nebo olovem s drzakem a to se skoro neklouzalo po palubovce.

Odesláno z iPadu