OT Peroxid na povoleni?

Pátek Květen 24 22:46:45 CEST 2013

Aha, tabulky jsem nejak nestudoval a to jsem udelal chybu. To cerpadlo
ma opravdu zajimave parametry, hlavne vykon...
A nikdy bych nerekl, ze tak maly tlak ve spalovaci komore udela takovy
tah - desitky tun, to je celkem nepredstavitelne.
A cemu se divim nejvic, ze to neudelali jednoduse na nejake pevne palivo
- asi, ze by se nedal nijak ridit tah nebo to ve vhodny okamzik vypnout?
Na tu dobu mi to prijde jako extremne technologicky narocna konstrukce.