OT bastleni pro radost Re: Kontakty rele pri malem napeti

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Květen 24 16:04:41 CEST 2013

Mne sa na tom bastleni pre radost najviac paci to, ze nie su ziadne
krkolomne terminy... To je k nezaplateniu, ked clovek moze urobit vsetko
podla svojich predstav a moze pri tom kludne spat. A s robenim za peniaze,
to mam podobne skusenosti. Ked som vzdy nieco bastlil, kde figurovali
peniaze, hoci aj na druhom alebo tretom mieste, tak sa vzdy vsetko nejakym
sposobom pokafralo. Proste vzdy nieco do toho vliezlo, co ten projekt
stoplo alebo inak ukoncilo. Neviem preco to tak je, ale v dlhodobom meradle
to tak statisticky vychadza.

A.