Kontakty rele pri malem napeti

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Květen 24 15:49:11 CEST 2013

Ja som mal na mysli tu konstelaciu, ze urobite napajanie pre relatka -
povedzme 6V, a z toho odvodite napajanie pre mcu a elektroniku. Si myslim,
ze to nie je stastne riesenie. Ale ked nad tym tak rozmyslam, pri tom
akumulatore to aj tak inak spravit nepojde takze tam sa aspon dosledne
drzat hviezdicovej struktury napajania. Uz ked to poskoci na poloch, aspon
nepotecu vyrovnavacie prudy celou elektronikou.

A.